Гібридне ціноутворення може допомогти розробникам додатків краще монетизувати свої додатки • TechCrunch

В

Ласкаво просимо до TechCrunch Exchange, щотижневого інформаційного бюлетеня про стартапи та ринки. Його натхненно щоденною колонкою TechCrunch+, звідки він і отримав свою назву. Хочете, щоб він був у вашій скриньці щосуботи? Зареєструйтеся тут.

Здається, що цього тижня всі говорили про Lensa AI, але менш очевидний момент цього топ-лідера з підтримкою штучного інтелекту привернув мою увагу: його гібридна ціна. Чи може це бути прикладом нового шляху, яким піде більше розробників? Давайте досліджувати. — Анна

Чорна п’ятниця(и)

Ціни на додатки вже давно є предметом суперечок між Apple і розробниками. «Завзяті критики Apple, як, наприклад, Spotify, роками стверджували, що відсутність гнучкості ціноутворення заважає їхньому бізнесу», — повідомила Сара Перес з TechCrunch.

Apple, схоже, врахувала скарги: цього тижня фірма з Купертіно оголосила, що її система ціноутворення App Store поступово включатиме більше цінових пунктів і дозволить розробникам «встановлювати ціни на програми, покупки в програмі або підписки від 0,29 дол. аж до 10 000 доларів США та в округлених кінцях (наприклад, 1,00 доларів США) замість лише 0,99 доларів США».

Попит на більшу гнучкість ціноутворення є наслідком іншої тенденції: перехід від платних завантажень додатків до моделей на основі підписки, які можуть потребувати більшої деталізації для оптимізації прибутку. Але деякі розробники не дочекалися рішення Apple запропонувати гібридні моделі ціноутворення — ті, що поєднують економіку передплати та інші типи монетизації — які незабаром можуть стати нормою.

Leave a Comment