Anima збирає 3 мільйони доларів для цифрових домашніх тварин Onlybots із доповненою реальністю

Спілкуйтеся з лідерами ігор і метавсесвіту онлайн на GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3 цього 1-2 лютого. Зареєструватися тут.


Anima, протокол для динамічної та доступної доповненої реальності, заявив, що залучив додаткові 3 мільйони доларів від нових інвесторів для своїх цифрових улюбленців Onlybots AR.

Фінансування Anima надійшло від HashKey, Not Boring Capital, Polygon Studios і NGC Ventures. Вони приєдналися до попередніх інвесторів компанії Coinbase Ventures, Flamingo та Divergence Ventures.

«Web3 поставив цифрові активи під наш контроль, але вони все ще не можуть повернутися до нашого життя значущими та неспекулятивними способами. Доповнена реальність приносить цю актуальність і зв’язок», – сказав Алекс Герріті, співзасновник Anima, у заяві. «Ми вважаємо, що творчі уми повинні формувати цей новий засіб. Протокол і набір інструментів Anima перетворюють реальність на полотно для творців, пов’язуючи контекст фізичного світу з реальним цифровим володінням».

У партнерстві з такими художниками, як Майкл Кейган і Лайл Оверко, ранні проекти Anima продемонстрували потенціал доповненої реальності як вихід для творців, щоб досліджувати нові шляхи, встановлюючи рекорди на аукціонах доповненої реальності та продаючи мистецтво на суму понад мільйон доларів.

Подія

GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3

Приєднуйтеся до спільноти GamesBeat онлайн, 1-2 лютого, щоб вивчити висновки та нові тенденції в метавсесвіті.

Зареєструватися тут

Anima’s Onlybots.

Минулого тижня Anima представила Onlybots, колекцію створінь доповненої реальності, які демонструють амбітний колекційний бренд, створений для AR.

Проект був розпроданий і потрапив у топ популярних проектів на торгових ринках протягом години після запуску. Раніше в цьому році проект Mirror разом із вуличним художником Демскі був створений з функцією доповненої реальності на основі визначення місця розташування Anima, щоб ініціювати постійну еволюцію цифрових 3D-скульптур, спонукаючи колекціонерів подорожувати за сотні миль країнами у своїх реальних пошуках, щоб досягти віртуальних орієнтирів.

«Anima дозволяє творцям розширити свої набори інструментів і перенести свою творчість з екрана в реальний світ. Вони будують майбутнє, в якому весь світ стає полотном», – сказав інвестор Пекі МакКормік з Not Boring.

Протокол і набір інструментів Anima перебувають у приватній бета-версії з публічним запуском на початку 2023 року, надаючи творцям шлях до випуску та токенізації динамічних творів, які взаємодіють із реальним світом. Anima дозволяє творцям встановлювати умови своїх продажів, а колекціонерам – отримати справжнє право власності.

Проекти, створені на основі протоколу Anima, варіюються від віртуальних домашніх тварин у ланцюжку до відеоігор і ефекту занурення
образотворчі скульптури.

Anima була заснована в 2021 році співзасновниками Нілом Воссом і Герріті, відомими своєю роботою над створенням знакових
творчі продукти з такими компаніями, як Nintendo, Epic Games, HBO, Tumblr і Flipboard. На підприємстві працює 10 працівників. Минулого року компанія Anima оприлюднила невеликий попередній раунд від Coinbase, Flamingo та інших спеціалістів із технологій і Web3.

Кредо GamesBeat коли висвітлюєте ігрову індустрію, це “де пристрасть зустрічається з бізнесом”. Що це означає? Ми хочемо розповісти вам, наскільки новини важливі для вас — не лише як для людини, яка приймає рішення в ігровій студії, а й як для шанувальника ігор. Незалежно від того, читаєте ви наші статті, слухаєте наші подкасти чи переглядаєте наші відео, GamesBeat допоможе вам дізнатися про галузь і отримати задоволення від взаємодії з нею. Відкрийте для себе наші брифінги.

Leave a Comment