FTC оштрафувала Epic Games на 520 мільйонів доларів за порушення законів про конфіденційність дітей

Спілкуйтеся з лідерами ігор і метавсесвіту онлайн на GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3 цього 1-2 лютого. Зареєструватися тут.


Федеральна торгова комісія (FTC) оголосила сьогодні, що уклала угоду з Epic Games про сплату останніми штрафів у розмірі 520 мільйонів доларів. Відповідно до FTC, Epic отримала таке покарання через порушення Закону про захист конфіденційності дітей в Інтернеті (COPPA) у Fortnite. Зокрема, стверджувалося, що Epic використовувала інвазивні налаштування за замовчуванням, щоб обманом змусити молодих гравців робити ненавмисні покупки.

Зі штрафів 275 мільйонів доларів — це грошовий штраф, який Epic має заплатити за порушення COPPA. Це найбільший штраф такого типу, який хтось сплатив FTC. Epic також має відшкодувати споживачам 245 мільйонів доларів США за «темні шаблони та методи виставлення рахунків» (слова FTC). Це також є рекордом, оскільки це найбільше відшкодування за розпорядженням FTC.

У рішенні FTC сказано, що Epic не змогла отримати підтверджену згоду батьків, хоча й знала, що діти грають у Fortnite. Батькам також було важко попросити Epic видалити дані їхніх дітей. У налаштуваннях за замовчуванням Epic Game на момент подання скарги також були ввімкнені функції текстового та голосового чату, якщо користувачі спеціально їх не вимкнули. Це робило дітей, які грали в цю гру, уразливими, особливо коли вони зустрічалися з незнайомцями, які залякували, переслідували та погрожували їм.

FTC також каже, що Epic використовувала «темні шаблони» та заплутаний інтерфейс користувача, щоб обманом змусити гравців зробити ненавмисні покупки. Він також неавторизовано стягував плату з власників облікових записів (тобто з батьків, чиї діти збирали кошти з кредитної картки без їхньої згоди) і блокував облікові записи користувачів, які оскаржували стягнення.

Подія

GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3

Приєднуйтеся до спільноти GamesBeat онлайн, 1-2 лютого, щоб вивчити висновки та нові тенденції в метавсесвіті.

Зареєструватися тут

На додаток до штрафів, FTC запропонувала розпорядження, яке забороняє Epic вмикати голосовий і текстовий чат для дітей і підлітків без згоди батьків. Інший наказ забороняє видавцю використовувати вищезгадані «темні шаблони» для неавторизованих покупок.

Відповіді FTC і Epic

Epic Games відреагували на рішення у дописі в блозі, зазначивши: «Закони не змінилися, але їх застосування змінилося, і давніх галузевих практик уже недостатньо. Ми прийняли цю угоду, оскільки хочемо, щоб Epic була в авангарді захисту споживачів і забезпечувала найкращий досвід для наших гравців. Протягом останніх кількох років ми вносили зміни, щоб наша екосистема відповідала очікуванням наших гравців і регуляторів, і ми сподіваємося, що це буде корисним посібником для інших у нашій галузі».

Epic перерахувала всі зміни, внесені у Fortnite з моменту запуску гри, що дозволить уникнути проблем, за які він сплачує штрафи. Він вказує на нещодавню реалізацію Cabined Accounts, по суті захищених облікових записів для молодих гравців, а також менш інвазивні налаштування за замовчуванням. Він додає, що він більше не бере участі в «темних практиках», таких як збереження платіжної інформації за замовчуванням.

Зараз Epic Games також ведуть судову боротьбу з Apple щодо того, як остання розподіляє витрати на свій App Store. У 2014 році Apple також заплатила штраф FTC за те, що дозволяла дітям робити покупки без згоди батьків.

Голова FTC Ліна М. Хан у своїй заяві зазначила: «Захист громадськості, а особливо дітей, від вторгнень у конфіденційність в Інтернеті та темних шаблонів є головним пріоритетом для Комісії, і ці примусові дії чітко дають зрозуміти компаніям, що FTC розправляється з ці незаконні дії».

Epic — не єдина технічна організація на радарі FTC. Зараз Комісія розслідує придбання Microsoft Activision Blizzard. Він висловив сумнів щодо того, чи придбання матиме негативний вплив на конкуренцію Microsoft, сумнів також висловив Управління конкуренції та ринків Великобританії. FTC подав до суду, щоб заблокувати придбання, і справа все ще розвивається.

Кредо GamesBeat коли висвітлюєте ігрову індустрію, це “де пристрасть зустрічається з бізнесом”. Що це означає? Ми хочемо розповісти вам, наскільки новини важливі для вас — не лише як для людини, яка приймає рішення в ігровій студії, а й як для шанувальника ігор. Незалежно від того, читаєте ви наші статті, слухаєте наші подкасти чи переглядаєте наші відео, GamesBeat допоможе вам дізнатися про галузь і отримати задоволення від взаємодії з нею. Відкрийте для себе наші брифінги.

Leave a Comment