Gamesight порівнює рекламні мережі для ПК і консольних ігор

Спілкуйтеся з лідерами ігор і метавсесвіту онлайн на GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3 цього 1-2 лютого. Зареєструватися тут.


Gamesight, рекламна технічна компанія, що спеціалізується на ПК та консольних іграх, провела дослідження, щоб остаточно відповісти, який маркетинговий канал є найбільш ефективним для маркетингу цих ігор. Хоча кожна гра унікальна, це дослідження може допомогти маркетологам ігор зрозуміти ефективність їхньої кампанії порівняно з галузевими контрольними показниками.

Повний звіт містить додаткові дані, які можуть допомогти компаніям оптимізувати результати рекламних кампаній, щоб ефективно витрачати рекламні бюджети.

Порівняння рекламної платформи Gamesight

Google Ads — широке охоплення та великий обсяг

Google Ads є найпоширенішою рекламною платформою для реклами комп’ютерних і консольних ігор. Зрештою, мережа включає Пошукову мережу Google, Медійну мережу Google і, звичайно, YouTube. Відеоплатформа особливо важлива для ігор. На відміну від інших галузей, де пошук має найвищий коефіцієнт конверсії, відеореклама приносить найбільше конверсій для ігор.

Подія

GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3

Приєднуйтесь до спільноти GamesBeat онлайн, 1-2 лютого, щоб вивчити висновки та нові тенденції в метавсесвіті.

Зареєструватися тут

Крім того, середній коефіцієнт конверсії для Google Ads зріс. У середньому ігрова реклама мала середній коефіцієнт конверсії 3,8%, що майже на 35% більше, ніж у 2021 році.

Twitch — високий рівень утримання та великий обсяг

Враховуючи нішу Twitch і сегментовану аудиторію, платформа природно підходить для рекламних ігор. З усіх досліджуваних платформ Twitch мала друге місце за показником конверсії та найвищий рівень утримання гравців. За останній рік 7-денне утримання зросло з 17,7% до 44,4%, тобто у 2,5 рази.

Цього року Twitch запровадив нову рекламну політику, яка стимулювала стримерів показувати більше реклами під час своїх трансляцій. Хоча ця зміна отримала неоднозначні відгуки від стримерів і шанувальників, вона вплинула на кількість переглядів реклами Twitch.

Facebook — широкий охоплення та великий обсяг

Facebook займає друге місце серед рекламних платформ, які використовує Gamesight, за кількістю конверсій (кількість конверсій порівняно з коефіцієнтом) і охопленням. Порівняно з минулим роком 7-денне утримання зросло на 12% до 32,5%. Так само середній коефіцієнт конверсії зріс у 2,5 рази з 1,4% до 3,5%

Фірма вказує на складні можливості таргетування Facebook. Рекламодавці можуть орієнтуватися на гравців, які, ймовірно, витрачатимуть гроші в грі, підвищуючи рентабельність інвестицій у рекламу. Тим часом компанії можуть ділитися даними першої сторони з Facebook для подальшої оптимізації своїх кампаній.

Twitter — висока конверсія

Twitter може не надати видавцям найширшого охоплення чи найбільшого обсягу реклами, але він дає їм потужну можливість перетворити прихованих споживачів на гравців. У середньому 7,1%, це ставить Twitter у верхній частині списку.

Платформа мікроблогів знаходиться на невизначеній основі через придбання Ілона Маска. Тим не менш, Twitter у відповідь проводить рекламну стимулюючу кампанію під час свят, щоб компенсувати витрачені до 500 000 доларів США.

TikTok — найвища видимість

Враховуючи стрімке зростання TikTok і формат платформи, не дивно, що відеододаток короткої форми успішно показує рекламу шанувальникам. За даними Gamesight, TikTok мав найбільшу кількість кліків серед цих платформ. Однак за останній рік коефіцієнт конверсії TikTok впав з 2,7% до 1,0%, що свідчить про те, що платформі важко стимулювати завантаження.

Окрім інвестицій у прямі трансляції ігор, TikTok також інвестував у нові рекламні інструменти, включаючи власний API перетворення. Минулого року це призвело до значного збільшення утримання на 56% до 26,2%.

Методологія та обмеження

У дослідженні розглядалося кілька показників, щоб оцінити кожен маркетинговий канал. Вони включали вимірювання поширеності (частота, охоплення та обсяг), продуктивності (кліки, конверсії та придатність гри для гравців) і показники утримання.

Важливо відзначити, що Gamesight використовувала дані з власної платформи. Це означає, що набір даних включав лише партнерів Gamesight. Фірма також нормалізувала дані декількома способами, щоб гарантувати, що жодна гра не вплине непропорційно на результати.

Визначення, повну методологію та додаткові дані щодо мобільних пристроїв і настільних комп’ютерів можна знайти у звіті.

Кредо GamesBeat коли висвітлюєте ігрову індустрію, це “де пристрасть зустрічається з бізнесом”. Що це означає? Ми хочемо розповісти вам, наскільки новини важливі для вас — не лише як для людини, яка приймає рішення в ігровій студії, а й як для шанувальника ігор. Незалежно від того, читаєте ви наші статті, слухаєте наші подкасти чи дивитеся наші відео, GamesBeat допоможе вам дізнатися про галузь і отримати задоволення від взаємодії з нею. Відкрийте для себе наші брифінги.

Leave a Comment