Meta Reality Lab визначає своє бачення змішаної реальності в майбутньому

Спілкуйтеся з лідерами ігор і метавсесвіту онлайн на GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3 цього 1-2 лютого. Зареєструватися тут.


У 2022 році у Meta був важкий рік, оскільки зріс скептицизм щодо великої ставки на метавсесвіт, а слабкість основного бізнесу змусила її звільнити 11 000 людей. Але компанія залишається відданою своєму баченню змішаної реальності, яке базується на серії публікацій у блозі, опублікованих сьогодні.

Ендрю «Боз» Босворт, технічний директор Meta, визнав у своїй публікації, що втілити бачення майбутнього в життя було складніше, ніж очікувала компанія.

Meta зазнала удару минулого тижня, коли вундеркінд-консультант Джон Кармак звільнився з компанії після того, як працював над її технологією віртуальної реальності з 2013 року. Компанія зазнала багатьох глузувань з боку інвесторів та інших, які вважають божевіллям втрачати близько 3 мільярдів доларів на квартал. у своєму підрозділі Meta Reality Lab, який виробляє продукти віртуальної реальності та доповненої реальності, такі як Meta Quest 2 і Meta Quest Pro.

«Економічні проблеми в усьому світі в поєднанні з тиском на основний бізнес Meta викликали справжній шторм скепсису щодо інвестицій, які ми робимо», — сказав Босуорт. «Це моменти, які справді перевіряють віру людей у ​​майбутнє. Під час буму легко робити великі амбітні інвестиції в те, що буде далі. Але коли економічні умови змінюються, так само легко повернутися в інший бік: зменшити свої амбіції, дотримуватися того, що сьогодні є найбезпечнішим і найприбутковішим, і вичавити з цього якомога більше».

Подія

GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3

Приєднуйтеся до спільноти GamesBeat онлайн, 1-2 лютого, щоб вивчити висновки та нові тенденції в метавсесвіті.

Зареєструватися тут

Ви можете малювати чи ліпити за допомогою Meta Quest Pro.

Проте генеральний директор Meta Марк Цукерберг дотримувався свого, інвестуючи більше в змішану реальність — такі технології, як VR і AR — ніж будь-яка інша компанія у світі. Босворт сказав, що нездатність інвестувати в майбутнє заважає іншим компаніям. У 2022 році у VR відбулося досить вражаюче зростання продажів програмного та апаратного забезпечення.

«Ми всі бачили катастрофічні наслідки такого типу короткострокового мислення: випорожнені компанії, які давно відмовилися від інновацій, задовольняючись тим, що просто крутять кермо існуючого бізнесу, поки він не перестане працювати», — сказав Босуорт. «Я виріс тут, і, як показує мій досвід, Кремнієва долина схильна відкидати такий короткостроковий погляд, що є однією з багатьох причин, чому Америка є лідером у світі у створенні нових технологій».

Але Босворт сказав, що компанія адаптується, про що свідчать жорсткі вимоги, такі як звільнення.

«Але я можу з упевненістю сказати, що після одного з найважчих років в історії компанії Meta залишається такою ж відданою нашому баченню майбутнього, як і в день, коли ми про це оголосили. Наші переконання тут підкріплюються декількома факторами, які, на нашу думку, неправильно розуміються багатьма нашими найбільшими скептиками», — сказав Босуорт.

Він зазначив, що компанія повідомила в результатах третього кварталу цього жовтня, що щоденні активні користувачі Facebook були на рекордно високому рівні з позитивними тенденціями залучення. Instagram має понад два мільярди активних користувачів щомісяця, тоді як WhatsApp має два мільярди щоденних активних користувачів.

«Ми продовжуємо спрямовувати більшість наших інвестицій у наше сімейство програм, оскільки віримо, що міцність ядра може підтримувати амбітний план на майбутнє», — сказав він.

Він зазначив, що результати третього кварталу також показали, що близько 80% загальних інвестицій Meta підтримують основний бізнес, а інші 20% спрямовуються на Reality Labs.

Щасливі працівники в робочій кімнаті Meta Horizon.
Щасливі працівники в робочій кімнаті Meta Horizon.

«Це рівень інвестицій, який, на нашу думку, має сенс для компанії, яка прагне залишатися лідером однієї з найбільш конкурентоспроможних та інноваційних галузей у світі», — сказав Босуорт. «Хороша новина полягає в тому, що в довгостроковій перспективі ми вважаємо, що 2022 рік запам’ятається як рік, коли базові технології, які створюють наше бачення майбутнього, вперше потрапили до рук розробників і користувачів».

Він вказав на запуск гарнітури змішаної реальності Meta Quest Pro за 1500 доларів США в жовтні як на ключове досягнення на шляху до впровадження високоякісної VR на підприємствах. Гарнітура оснащена датчиками, технологіями доповненої реальності, технологіями відстеження очей і обличчя, які стануть ключовими для майбутніх застосувань.

«Ми будемо жити з перевагами цієї роботи протягом десятиліть», — сказав Босуорт. «Безпосередній потенціал змішаної реальності — побачити ваше фізичне середовище, змішане з цифровими об’єктами — вже демонструють такі розробники, як Overlay, які розробили Figmin XR, дивовижну програму для створення віртуальних об’єктів і просторів у змішаній реальності, яка дає вам уявлення про майбутнє доповненої реальності, для якого ми будуємо».

Він сказав, що змішана реальність — це більше, ніж просто відображення живого відео з вашого оточення в гарнітурі. Щоб він працював належним чином, гарнітура повинна розуміти вашу кімнату як 3D-простір, розпізнаючи поверхні та об’єкти навколо вас і те, як вони можуть взаємодіяти з цифровими об’єктами, сказав він.

Він зазначив, що для цього потрібні такі технології, як просторові прив’язки, які дозволяють віртуальним речам займати фіксовані простори у фізичному світі, а також розуміння сцени для віртуальної реконструкції фізичних просторів, а також стереоскопічне перенесення кольорів для захоплення фізичного світу та його точного представлення в гарнітура з відчуттям глибини для більшого комфорту.

Meta працює над ключовими оптичними технологіями.

І він вважає, що ми будемо використовувати гарнітури VR для роботи, як альтернативу ноутбукам і настільним комп’ютерам. Він вважає, що ми будемо використовувати віртуальні екрани та інтерфейси на наших столах або в наших руках. Я не знаю про цей прогноз, тому що працювати більше години з важкою гарнітурою на голові досить важко.

«Незабаром гарнітура VR зможе імітувати потужну установку домашнього комп’ютера з пристрою, який поміщається в рюкзак і може використовуватися будь-де», — сказав Босуорт. «Подорож до такого типу пристроїв зробила великий крок вперед із Quest Pro цього року. Відстеження очей і обличчя має подібну комбінацію можливостей як сьогодні, так і в майбутньому. Наразі він забезпечує більш виразні аватари на Meta Quest Pro, дозволяючи цифровим «я» людей точніше відповідати їхнім виразам обличчя в реальному світі».

Звичайно, у тих аватарів ще немає ніг. Але вони над цим працюють.

«Це один із багатьох кроків, які ми робимо, щоб створити систему аватарів, яка може покращити якість спілкування, самовираження та зв’язку у віртуальних просторах — і у 2023 році ми матимемо ще чим поділитися з цього приводу», — сказав Босуорт. «Але довгострокові можливості, які відкриває технологія відстеження очей і обличчя, виходять далеко за рамки аватарів. Наше бачення справжніх окулярів AR потребує років прогресу, щоб зробити наші пристрої тоншими, легшими, швидшими та потужнішими, споживаючи при цьому значно менше заряду батареї та виробляючи набагато менше тепла».

Однією з основних переваг ефективності стане, коли пристрої будуть достатньо розумними, щоб відтворювати графіку найвищої роздільної здатності лише в невеликій області, куди фактично дивиться користувач.

Meta має 10 датчиків на Meta Quest Pro.

«Цього жовтня ми вперше продемонстрували цю можливість завдяки технології відстеження погляду на Quest Pro, і вона буде рушійною силою прогресу у VR і AR на багато років вперед», — сказав Босуорт. «Ми також дізналися, що візуальна якість пристрою VR залежить від ряду технологій, які виходять за рамки типових показників, які ми використовували при описі дисплеїв на комп’ютері, телевізорі чи телефоні».

Крім роздільної здатності дисплея, важливу роль відіграють такі фактори, як системна роздільна здатність, різкість, контраст і колірний діапазон, сказав він. Так само як і сама оптична система, де лінзи, покриття та плівки мають величезне значення.

«Нещодавно ми поділилися більш детальною інформацією про те, як кожне з них поєднується в системі Meta InfiniteDisplay для VR-оптики, продукті багаторічних інвестицій у дослідження та розробки технологій VR і AR», — сказав він. «Ці науково-дослідні розробки будуть продовжувати окупатися в майбутньому, і на початку цього року ми продемонстрували деякі дослідницькі прототипи, які ми створили, щоб продемонструвати ці технології відображення нового покоління. Хоча ці перші проблиски майбутнього VR є важливими, ще важливішим є процвітаюча спільнота розробників, творців і користувачів VR, яка вже існує сьогодні».

Він зазначив, що розробники ігор і самі користувачі створюють програми та ігри, які ведуть до нової спільноти творців на платформах Meta. Це самовираження користувачів у таких місцях, як Horizon Worlds, процвітає, сказав він, і Meta допоможе йому процвітати у 2023 році.

Meta глибоко вивчає технологію змішаної реальності.

«Віртуальна віртуальна реальність зараз переживає дуже особливий момент — фундаментальні нові частини апаратного забезпечення та технологічного стеку вперше з’являються на ринку, і спільнота розробників і користувачів розкриває її потенціал новими способами, від уривчастих стартапів програмного забезпечення до топ- ігрові студії рівня, творці та художники», — сказав Босуорт. «Ми думаємо, що у 2023 році ситуація покращиться».

Він зазначив прогрес у революції машинного навчання, яка відбувалася протягом останнього десятиліття і досягла точки кипіння цього року.

«У Meta наші найбільші пріоритети як компанії наразі отримують вигоду від більш ніж десятирічних інвестицій у штучний інтелект», — сказав він.

У Reality Labs такі технології, як Meta Reality або Presence Platform, значною мірою залежать від передового штучного інтелекту.

«Meta — далеко не єдина компанія, яка працює над розширенням кордонів, і ми очікуємо, що наступного року нові конкуренти приєднаються до нас у створенні AR і VR», — сказав він. «З появою нових пристроїв на ринку ми віримо, що наша галузь увійде в нову еру зростання та конкуренції, яка принесе величезні переваги користувачам і спільноті розробників. У Meta з’являться нові пристрої, якими можна поділитися, зокрема наступник Meta Quest 2, наш бестселер VR-пристроїв. Вам це сподобається. І вам точно сподобається виставка Meta Quest Gaming Showcase навесні, де ми знову покажемо деякі чудові нові ігри, які з’являться наступного року».

Він сказав, що компанія знаходить способи працювати ефективніше, але він сказав, що бачення та довгострокові дослідницькі зусилля не зміняться.

Мета хоче змінити наше бачення реальності.

«Створення справжніх окулярів доповненої реальності вимагатиме великого набору проривів і винаходів у найрізноманітніших сферах, від лінз і мініатюрних дисплеїв до легких матеріалів і інтерфейсів на основі ШІ», — сказав він. «Хоча наші VR-пристрої та програмне забезпечення привертають більшу увагу громадськості, ми спрямовуємо близько половини наших операційних витрат Reality Labs на наші ініціативи».

Він додав: «Це охоплює одну з найамбітніших досліджень і розробок у світі сьогодні, зосереджену на створенні справді революційно нового типу обчислювальної платформи. Щоразу, коли я відвідую наші дослідницькі лабораторії та демонструю ранні версії цих технологій, це вражає мене, і я не можу дочекатися, коли світ побачить результати того, що ми там створюємо. Апаратне та програмне забезпечення віртуальної реальності, яке ми випустили на даний момент, — це лише верхівка айсберга, і найкращі дні ще попереду».

Meta також повідомила про свій прогрес у створенні InfiniteDisplay і передових технологій VR, а також про свій прогрес у змішаній реальності. Зазначається, що Meta має понад 350 патентів на оптичні технології, і вона збирається використовувати багато нових технологій у майбутніх гарнітурах.

Кредо GamesBeat коли висвітлюєте ігрову індустрію, це “де пристрасть зустрічається з бізнесом”. Що це означає? Ми хочемо розповісти вам, наскільки новини важливі для вас — не лише як для людини, яка приймає рішення в ігровій студії, а й як для шанувальника ігор. Незалежно від того, читаєте ви наші статті, слухаєте наші подкасти чи переглядаєте наші відео, GamesBeat допоможе вам дізнатися про галузь і отримати задоволення від взаємодії з нею. Відкрийте для себе наші брифінги.

Leave a Comment