Newzoo розкриває прогнозовані показники на 2022 рік і майбутнє зростання

Спілкуйтеся з лідерами ігор і метавсесвіту онлайн на GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3 цього 1-2 лютого. Зареєструватися тут.


Цього тижня Newzoo опублікував свій остаточний звіт за 2022 рік, прогнозуючи остаточні показники ігрової індустрії в 2022 році. Здається, що галузь загалом зазнала невеликого спаду цього року, хоча Newzoo каже, що це пов’язано з корекцією ринку. Він також передбачає кілька цифр на 2023 рік, хоча його цифри можуть змінитися, як і 2022 рік.

У звіті повторюються раніше прогнозовані цифри Newzoo для ринку 2022 року. Він прогнозує, що ринок у 2022 році генеруватиме 184,4 мільярда доларів, що на 4,3% менше, ніж у минулому році. Він також прогнозує, що мобільні ігри принесуть 92,2 мільярда доларів, що на 6,4% менше. Раніше повідомлялося про обидва ці числа. З усіх ринків ігор ПК є єдиним, де прогнозується зростання, зокрема завантажуваних чи фізичних ігор.

Том Війман, провідний ігровий аналітик Newzoo, сказав у своїй заяві: «Ми бачимо 2022 рік як рік виправлення після двох років зростання ринку, викликаного карантином. Озираючись на наш допандемічний прогноз щодо ринку ігор (від січня 2020 року), доходи в 2020 і 2021 роках були набагато вищими, ніж ми очікували, тоді як у 2022 році вони трохи нижчі. Цей переглянутий прогноз може здатися невдачею для ринку ігор, але сума доходів, отриманих з 2020 по 2022 роки, майже на 43 мільярди доларів перевищує наше початкове прогнозування до пандемії».

У звіті також перелічено 10 найкращих ігор на всіх платформах, упорядкованих за кількістю активних користувачів щомісяця. З усіх ігор єдиною назвою 2022 року є Call of Duty: Modern Warfare II. Інші були більш вічнозеленими назвами, такими як Roblox, Minecraft і Fortnite.

Подія

GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3

Приєднуйтеся до спільноти GamesBeat онлайн, 1-2 лютого, щоб вивчити висновки та нові тенденції в метавсесвіті.

Зареєструватися тут

Newzoo завершив звіт деякими прогнозами щодо майбутнього розвитку галузі. За його прогнозами, у 2025 році ігрова індустрія принесе 211,2 мільярда доларів, а ринок мобільних пристроїв – 103,1 мільярда доларів. Він також прогнозує, що хмарні ігри зростуть до 8,2 мільярда доларів, і він повторив свій прогноз, що ринок VR подвоїться до 2024 року.

Кредо GamesBeat коли висвітлюєте ігрову індустрію, це “де пристрасть зустрічається з бізнесом”. Що це означає? Ми хочемо розповісти вам, наскільки новини важливі для вас — не лише як для людини, яка приймає рішення в ігровій студії, а й як для шанувальника ігор. Незалежно від того, читаєте ви наші статті, слухаєте наші подкасти чи дивитеся наші відео, GamesBeat допоможе вам дізнатися про галузь і отримати задоволення від взаємодії з нею. Відкрийте для себе наші брифінги.

Leave a Comment