Poly із підтримкою Y Combinator використовує штучний інтелект для створення художніх ресурсів • TechCrunch

Оскільки генеративний штучний інтелект, як-от ChatGPT і DALL-E 2, привертає увагу інвесторів, підприємці-початківці прагнуть заробити на нових бізнес-моделях, побудованих навколо них. Одним із найцікавіших проектів, які нещодавно з’явилися в космосі, є Poly, який дозволяє дизайнерам створювати відеоігри та інші віртуальні ресурси, включаючи текстури для 3D-моделей, використовуючи лише текстові підказки.

Poly — це, по суті, бібліотека фондових ресурсів, подібна до Adobe Stock і Shutterstock, але наповнена виключно поколіннями ШІ. У той час як такі платформи, як Getty Images, заборонили контент, створений штучним інтелектом, через побоювання потенційного юридичного удару, Poly працює повним ходом.

«Майже кожен знає надто поширену муку, пов’язану з пошуком ідеальної піктограми, ілюстрації, шрифту чи звукового ефекту в Інтернеті, щоб потім здатися й погодитися на щось недосконале. Poly намагається суттєво покращити це за допомогою набору генеративних інструментів, орієнтованих на творців», — сказав генеральний директор Абхай Агарвал TechCrunch в електронному інтерв’ю.

До заснування Poly разом із Семом Янгом Агарвал працював науковим співробітником Microsoft, де публікував статті в галузі ШІ для соціального впливу. Потім Агарвал заснував Polytopal, консалтингову компанію зі штучним інтелектом, орієнтовану на людину, яка співпрацювала з такими брендами, як Spotify, Meta та Nestlé, над розробкою різноманітних інтелектуальних систем. Серед інших проектів Polytopal створив алгоритм танцювальної хореографії для гри BeatSaber і запустив віртуального помічника з випічки для Toll House, який допомагає розробити рецепт печива відповідно до дієтичних потреб користувачів.

«Ми з Янгом запустили Poly на початку 2022 року через спільне бажання «збільшити творчий потенціал світу» та приєдналися до партії S22 Y Combinator», — сказав Агарвал.

Кредити зображення: Полі

Перший інструмент Poly у запланованому веб-пакеті генерує 3D-текстури з фізичними картами візуалізації. У моделюванні «фізична візуалізація» відноситься до техніки, метою якої є рендеринг зображень у спосіб, який імітує потік світла в реальному світі.

За допомогою Poly дизайнери можуть описати текстуру (наприклад, «Кора дерева з мохом») і за бажанням надати еталонне зображення для отримання згенерованих текстур для створення 3D-моделей. Моделі поставляються з настроюваною роздільною здатністю та з нормальними та інвертованими картами — картами, які часто використовують у розробці ігор для додавання об’єму, глибини та деталей поверхням 3D-об’єктів.

«Poly навчає свої генеративні моделі штучного інтелекту за допомогою кількох власних методів, таких як вилучення інформації про текстуру зі звичайних зображень, щоб розширити можливості навчання своєї моделі», — сказав Агарвал.

На запитання про те, як Poly ставиться до більш делікатного вмісту, який можуть запитувати розробники, як-от насильницькі та відверто сексуальні зображення, Агарвал надав кілька деталей, але сказав, що Poly «уважно та відповідально» перевіряє свої продукти. “Нам ще не повідомляли про випадки шкоди”, – додав він.

Poly вважає себе конкурентом як з традиційними ринками активів, так і з ручними процесами проектування розробників. Окрім таких порталів, як GameDev Market і OpenGameArt, великі постачальники ігрових движків, такі як Unity, розміщують і продають активи через власні платформи.

Poly також не перший, хто застосував ШІ для створення ігрових ресурсів. Прямі конкуренти включають Hotpot і Pixela.ai, які використовують схожі алгоритми для створення власного фону, спрайтів та іншого художнього контенту.

Агарвал стверджує, що генеративний штучний інтелект Poly перевершує більшість з точки зору якості активів, які він створює. Журі на це. Але Poly прагне ще більше виділитися, розширюючи свій генеративний сервіс штучного інтелекту за типами ресурсів, як-от ілюстрації, спрайти, звукові ефекти тощо. Він планує заробляти гроші через корпоративні партнерства, преміальні інтеграції інструментів дизайну та стягнення плати за підписку на безоплатний доступ до активів, включаючи комерційні права та права перепродажу.

Агарвал стверджує, що «тисячі» розробників зараз використовують безкоштовний сервіс Poly, який створює необмежену кількість активів для некомерційного використання, тоді як «сотні» платять за професійний план Poly. На сьогодні платформа згенерувала понад два мільйони текстур.

Цей імпульс привернув увагу інвесторів, зокрема Felicis, Bloomberg Beta, NextView Ventures, Y Combinator, Figma Ventures та AI Grant, які разом внесли 3,9 мільйона доларів венчурного капіталу в Poly під час демонстраційного дня Y Combinator у вересні.

«Клієнти Poly — від професіоналів із компаній зі списку Fortune 500 до окремих фрілансерів із дизайну ігор, AR/VR, дизайну інтер’єру, архітектури та 3D-рендерінгу для електронної комерції та маркетингу», — сказав Агарвал. «Poly має багаторічну злітно-посадкову смугу і може зосередитися на розробці найкращої технології, оскільки продукт вищої якості потрібен, щоб виділятися та перемагати в цьому новому та надзвичайно активному просторі».

Полі

Кредити зображення: Полі

Якщо припустити, що Poly загалом засвоїть, він та його конкуренти з генеративного штучного інтелекту ризикують засмутити спільноту художників — не лише тому, що вони можуть загрожувати джерелам існування, але й тому, що системи генеративного штучного інтелекту, як було показано, викидають дані, на яких їх навчали (наприклад, існуючі арт-активи). ). На порталі арт-спільноти ArtStation, який на початку цього року вперше дозволив на своїй платформі мистецтво, створене штучним інтелектом, учасники почали масові протести, розмістивши зображення «No AI Art» у своїх портфоліо.

Також невирішеними залишаються згадані юридичні питання щодо технології. В одному груповому позові стверджується, що система генерації коду GitHub, Copilot, викидає розділи ліцензованого коду без надання кредиту, що може мати наслідки для систем штучного інтелекту, які генерують мистецтво, а також тих, які використовують мистецтво, створене ними. У непов’язаному випадку Бюро авторських прав США нещодавно припинило захист авторських прав на комікс, створений за допомогою генеративного штучного інтелекту, після того, як спочатку надав його, заявивши, що лише твори, створені людьми, мають право на захист.

Але Агарвала це не хвилює, а якщо й хвилює, то не показує цього.

«Генеративний ШІ стикається з великою критикою з боку творців і розглядається як «антитворець», оскільки багато компаній у цьому просторі хочуть замінити творців автоматизованими системами. Проте Poly завжди зосереджувався на тому, щоб надати творцям легший доступ до ресурсів дизайну», — сказав Агарвал. «Грунтуючись на поточній динаміці, Poly планує продовжувати зосереджуватися на власних генеративних інноваціях штучного інтелекту, навчанні моделей і розробці продуктів для підтримки більшої кількості дизайнерських ресурсів і вбудовування в щоденні робочі процеси дизайнерів».

Наразі у компанії Poly троє співробітників, і вони планують подвоїти свою команду протягом наступних шести-12 місяців.

Leave a Comment